www.taskfa5.tk

این وبلاگ انتقال یافت!

www.taskfa5.tk

این وبلاگ انتقال یافت!

تبدیل فرمت عکس با یک کلیک Right Click Image Converter 2.2.4

                    


عکس ها امروزه در فرمت های خاصی موجود می باشند. فرمت های نظیر JPG , BMP , Gif و ... . به عنوان مثال اکثر دوربین های دیجیتال امروزه عکس های گرفته شده را در فرمت JPG ذخیره می کنند. ممکن است شما قصد این را داشته باشید تا فرمت عکس خود را تغییر دهید. به چه دلیل ؟ فرض کنید یک عکس از خود را در هنگام chat کردن در اینترنت برای طرف مقابل گفتگو ارسال کنید. عکس شما در فرمت BMP می باشد و دارا حجمی زیاد است واین موضوع کار را برای شما سخت می کند و شما نیاز دارید تا عکس خود را به فرمت کم حجم تری مانند JPG تبدیل کنید. امروزه بسیاری از برنامه ها عملی تبدیل عکس ها را انجام می دهند. برنامه هایی مانند ACDSee ، Paint , Photoshop و ... اما برنامه ای که قصد معرفی آن را داریم دارای یک امتیاز خاص می باشد.

 

Right Click Image Converter نرم افزاری است برای تبدیل عکس به فرمت های دلخواه مورد نظر. همان طور که از نام این نرم افزار مشخص است ، به کمک این نرم افزار در هر کجای کامپیوتر خود و در هر پوشه ای که قرار دارید با کلیک راست برروی عکس مورد نظر انتخاب فرمت دلخواه عکس شما در کمتر از چند ثانیه تبدیل می شود. همچنین این برنامه به شما امکان تغییر اندازه عکس ، چرخاندن و ...را نیز می دهد.

همچنین شما می توانید با انتخاب چندین عکس به طور همزمان و راست کلیک بر روی آن ها به طور گروهی تعدادی عکس را به فرمت مورد نظر تبدیل کنید.

این برنامه با تمامی سیستم عامل های Win98,WinME,WinNT 4.x,Windows2000,WinXP,Windows2003 سازگاری دارد.



روش استفاده : بر روی عکس مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه  Right Click Image Converter  را انتخاب کرده و فرمت مورد نظر را انتخاب کرده و روی آن کلیک کرده ، حالا عکسی با همان فرمت دلخواه در پیش عکس قبلی ظاهر می شود.                                                            

  


  روش کرک کردن : محتویات پوشه ی کرک را در محل نصب برنامه کپی کنید.

هر گونه نقص در کرک کردن را با ما در میان بگذارید.



حجم : 1.40 مگابایت



 

       دانلود از سرور 20       دانلود از مدیا فایر




پسورد : www.silverdragon.blogsky.com




لینک منبع : اژدهای نقره ای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد